• Klantbeoordelingen 7.8 / 10
  • Makkelijk en snel geregeld

Welke documenten zijn nodig om een schadeclaim in te dienen?

Over het algemeen zijn de volgende documenten nodig om een schadeclaim in te dienen:

  • Huurovereenkomst van lokaal verhuurbedrijf

  • Afhaal- en terugbrengdocument van het plaatselijke verhuurbedrijf

  • Schaderapport van het plaatselijke verhuurbedrijf

  • Eindfactuur van het lokale verhuurbedrijf

  • Politierapport (verplicht in geval van ongevallen, diefstal of vandalisme)

  • Ongevallenrapport (verplicht - in geval van schade aan derden)

  • Foto van de schade

  • Een kopie van het creditcardafschrift met de kosten van het verhuurbedrijf (irrelevante bedragen kunnen natuurlijk onherkenbaar worden gemaakt)

Afhankelijk van het soort schadegeval kan om aanvullende informatie worden gevraagd.

  1. Home
  2. Welke documenten zijn nodig om een schadeclaim in te dienen?